Vol 1, No 1 (2015)

Table of Contents

Editorial

EJABM, Vol 1, Issue 1, June/2015 PDF
Ana Pinto Borges

Articles

Study of employee satisfaction towards e-HRM system PDF
Puja Sareen
O balanced scorecard como ferramenta de gestão estratégica no setor bancário PDF
Patricia Quesado, Cátia Letras
O impacto do marketing de relacionamento nas relações comerciais entre Portugal e Angola. PDF
Gisela Maria Maia Alves
The determinants of privately saving for retirement: the cases of Portugal and Spain PDF
Lucía Rey-Ares, Sara Fernández-López, Milagros Vivel-Búa
Práticas de gestão de recursos humanos: estudo de caso no setor segurador PDF
Maria Fernanda Mota, João Pedro Cordeiro
The impact of capital structure on abnormal return: does family control impact? PDF
Inês Lisboa
Brand management in SMEs: conceptualization of differences and research agenda PDF
Victor Manuel Tavares
A Corrupção e os determinantes do IDE: as relações de IDE entre Portugal e o resto do mundo PDF
Paulo Alexandre Ferraz, Catia Fernandes Crespo
HRM practices and organizations internal context role in performance PDF
Maria Leonor Pires
Linking transformational leadership and organizational commitment PDF
Orlando Lima Rua, João Costa Araújo
O sentimento de lugar e a construção dos destinos turísticos, proposta de modelo conceptual PDF
Frederico Guilherme d'Orey
Impact of socio-demographic characteristics and loyalty on the visitors’ satisfaction PDF
Albertina Paula Monteiro, Ana Pinto Borges


ISSN 2183-5594

Indexing: GOOGLE SCHOLAR - LATINDEX - DRJI